Celotna bibliografija je dostopna na: https://bib.cobiss.net/bibliographies/si/webBiblio/bib201_20240603_085259_34958.html
Izbrane reference s področja pozitivne psihologije:
DOKTORSKA DISERTACIJA
GRADIŠEK, Polona. Vrline učiteljev, vodenje razreda in zadovoljstvo pri pouku : perspektiva učiteljev in učencev : doktorska disertacija. Ljubljana: [P. Gradišek], 2014.
ZNANSTVENI IN STROKOVNI ČLANKI
GRADIŠEK, Polona. Pozitivna vzgoja in izobraževanje = Positive education. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela. [Tiskana izd.]. 2023, letn. 54, št. 1-2, str. 9-15. ISSN 0350-5065.
GRADIŠEK, Polona, HABE, Katarina. Calling at work – important predictor of job satisfaction in university teachers. Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko. 2020, letn. 35, [št.] 3/4, str. 179-194.
GRADIŠEK, Polona, PEČJAK, Sonja, RIJAVEC, Majda, JURČEC, Lana. Teaching as a calling and well-being of Slovenian and Croatian teachers. Psihologijske teme. 2020, vol. 29, no. 2, str. 249-267, tabele, graf. prikaza. ISSN 1332-0742. http://pt.ffri.hr/index.php/pt/article/view/478.
GRADIŠEK, Polona. Upanje in vnema : pomembna napovednika zadovoljstva učiteljev. V: DEVJAK, Tatjana (ur.). Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. 2015, str. 23-32, tabela. http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Posvet/Partnerstvo_Posvet-PeF-2015_strokovna-monografija.pdf.
GRADIŠEK, Polona, HABE, Katarina. Kako povečati delovno zadovoljstvo visokošolskih učiteljev s spodbujanjem pozitivnega organizacijskega vedenja = How to increase job satisfaction among higher education teachers by promoting positive organizational behaviour. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela. [Tiskana izd.]. 2019, letn. 50, št. 5/6, str. 24-27.
BENSA, Sara, ŠKET, Karin, GRADIŠEK, Polona. Vrline v partnerskem odnosu (Character strengths in romantic relationships). Eksperimentator, 2018, letn. 2, str. 29-36. https://eksperimentator.empirik.si/clanki/2018/Bensa2018.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/5366/
RIJAVEC, Majda, PEČJAK, Sonja, JURČEC, Lana, GRADIŠEK, Polona. Money and career or calling? Intrinsic vs. extrinsic work orientations and job satisfaction of Croatian and Slovenian teachers = Novac i karijera ili životni poziv? Intrinzične vs. ekstrinzične radne orijentacije i zadovoljstvo poslom hrvatskih i slovenskih učitelja. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 2016, vol. 18, no. 1, str. 201-223. http://cje2.ufzg.hr/ojs/index.php/CJOE/article/view/1163.
GRADIŠEK, Polona. Character strengths and life satisfaction of Slovenian in-service and pre-service teachers. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal, 2012, vol. 2, no. 3, str. 167-180, tabele.
GRADIŠEK, Polona. Pedagoški optimizem učiteljev kot pomemben vidik poučevanja. Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela, 2014, letn. 45, št. 3, str. 38-40.
PRISPEVEK V SVETOVNI KNJIGI O UPANJU (THE WORLD BOOK OF HOPE)
GRADIŠEK, Polona. Hopeful teachers. V: BORMANS, Leo (ur.). The world book of hope : the source of happiness, success & strength. Tielt: Lannoo. cop. 2016, str. 289-291. http://www.theworldbookofhope.be/en
INTERVJU V REVIJI ABC ZDRAVJA
GRADIŠEK, Polona, ŠTUCIN, Katja. Le kje je pozitivnost?. ABC zdravja, okt. 2016, leto 11, št. 9, str. 38-39.
TEDENSKE KOLUMNE
Kolumne so bile objavljene v časniku SEDEM od novembra 2015 do marca 2016.
ZNANSTVENI PRISPEVKI NA KONFERENCAH
GRADIŠEK, Polona. The role of teachersʼ character strengths in classroom management. V: Book of abstracts. Budapest: Akadémiai Kiadó. cop. 2018, str. 308. https://static.akcongress.com/downloads/ecpp/ecpp2018_book_of_abstract.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5166.
GRADIŠEK, Polona. The role of teachersʼ character strengths in classroom management : predavanje na 9st European Conference on Positive Psychology, ECPP 2018, June 26, 2018, Budapest, Hungary.
HABE, Katarina, GRADIŠEK, Polona. Povezanost psihološkega kapitala, delovnega zanosa in poklicnega poslanstva z zadovoljstvom pri delu pri visokošolskih učiteljih : predavanje na posvetu ob 40-letnici Centra za pedagoško izobraževanje, Izobraževanje učiteljev za izzive prihodnosti, Ljubljana, 20. 9. 2018.
GRADIŠEK, Polona. Teachersʼ character strengths in a classroom. V: PODLESEK, Anja (ur.). Book of abstracts, 13th Alps Adria psychology conference, [University of Ljubljana, Department of Psychology], Ljubljana, 27th-29th September 2018, (Psihološka obzorja, ISSN 2350-5141, Letn. 27, 2018). [Ljubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo]. 2018, str. 93. http://psiholoska-obzorja.si/arhiv_clanki/2018/AA_2018_abstracts.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5418.
ŠKET, Karin, BENSA, Sara, GRADIŠEK, Polona. Character strengths in romantic relationships. V: Book of abstracts. Budapest: Akadémiai Kiadó. cop. 2018, str. 584-585. https://static.akcongress.com/downloads/ecpp/ecpp2018_book_of_abstract.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5167.
GRADIŠEK, Polona. Hope and zest : important predictors of teacher satisfaction. V: Teacher education through partnership and collaborative learning communities : programme and abstracts book, ATEE Annual Conference 2015, University of Glasgow, Scotland, 24-26 August 2015. Glasgow: University. 2015, str. 144. http://www.gla.ac.uk/media/media_416528_en.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2975.
GRADIŠEK, Polona. Upanje in vnema kot pomembna napovednika zadovoljstva učiteljev. V: METLJAK, Mira (ur.). Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje : zbornik povzetkov. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. 2015, str. 53.
GRADIŠEK, Polona, PEČJAK, Sonja. How teacher´s character strengths relate to classroom management?. V: Abstract book, ECPP 2014, 7th European conference on positive psychology. Utrecht: Trimbos institute. cop. 2014, str. 166.
GRADIŠEK, Polona, PEČJAK, Sonja. Vrline učiteljev, vodenje razreda in zadovoljstvo učencev. Psihološka obzorja : slovenska znanstveno-strokovna psihološka revija, 2014, letn. 23, str. 84. http://psy.ff.uni-lj.si/psiholoska_obzorja/arhiv_clanki/2014/rostoharjevi_dnevi_2014.pdf.
GRADIŠEK, Polona, PEČJAK, Sonja. Teachers’ character strengths, life satisfaction, work satisfaction and relations to work. V: SLEZÁČKOVÁ, Alena (ur.), KOUTNÁ, Veronika (ur.), ŽOUDLÍK, Jiří (ur.). Book of abstracts = Sborník abstraktů, International Conference on Positive Psychology in the Czech Republic, Brno, May 22-24, 2013. 1. vydání. Brno: Masaryk University. 2013, str. 38.
GRADIŠEK, Polona. Students’ perception of teachers’ character strengths and classroom management : predavanje na Third World Congress on Positive Psychology, June 27-30, 2013, Los Angeles. 2013.
GRADIŠEK, Polona. Character strengths and life satisfaction of Slovenian teachers and student teachers. V: Abstracts, The Sixth European Conference on Positive Psychology, June 26 – 29, 2012, Moscow. Moscow: The European Network for Positive Psychology. 2012, str. 150.
POROČILA S KONFERENC O POZITIVNI PSIHOLOGIJI
GRADIŠEK, Polona. Poročilo s 3. svetovnega kongresa o pozitivni psihologiji = Report from the Third World Congress on Positive Psychology. Psihološka obzorja, 2013, letn. 22, št. 4, str. 134-135, ilustr. http://psiholoska-obzorja.si/arhiv_clanki/2013/gradisek.pdf.
GRADIŠEK, Polona. Poročilo s 6. evropske konference o pozitivni psihologiji v Moskvi, Rusija = Report from the 6th European Conference on Positive Psychology in Moscow, Russia. Psihološka obzorja, 2012, letn. 21, št. 2, str. 61-62.